20. syyskuuta 2019

Sukan neulomista ja pyrstöllään olemista....


En malta olla laittamati tänne sukkakokoelmiani,joten inspis on iskenyt tähän touhuun ja nyt näin syksyisin olen alkanut neulomaan näitä..Toissasyksynä aloin sellaseen revohkaan,jotta..Noo ensinnäkin neuloin synttäsankarille,Joululahjaksi,itelleni,isännälle,joten 2 viikossa neuloin jotta sain tehtyä valamiiks ajoissa,huoh...
Oli siinä neulomista..6 parit tein siinä ajassa









 Näitä kyllä seurailee mielikseen..paljon on tällä potretilla poikasia ollunna melkein jokavuosi 5-6 untuvikkoo olen nähnyt tuolla lahden poukamassa,ku olen käyskennellyt siellä aina välistä.
On ilo käydä kesällä tutkailemassa ja mielenkiinnolla kattelemassa kuin paljon tulee untuvikkoja no ei aina vanhemmat tuo näytille näitä,mutta nyt sattui olemaan hyvä sauma,hiiviskelin tieltä oikopolkua pitkin rantaan hiivin hiljakseen ja zoomasin kameran jotta pääsen kuvaamaan..Lapsukaiset jotka jo ovat isoksi kasvaneet olivat uteliaita ja lähtivät uimaan rantaa kohden ku huomasivat minut tietty...Oli siellä muutama pyrstöllään jännää seurailla ko pää veden alla hamusivat syötävää toisten siinä seuraten vilkkaina...




  

Kuvat kertokoot puolestaan enemmän ko tuhat sanaa <3  

Syksyisten tunnelmien myötä ja kauniiden kuvien hivelevien sävelten kera...


3 kommenttia:

  1. Kiitos samoin myös sinulle Suvi :)

    VastaaPoista
  2. Kauniin väriset villarit:))
    ..voi miten minä tykkään kovasti noista joutsenkuvista!:))) ihanat! :)
    Kaunis on auringonlasku....
    niin se vaan on että kynttilät luovat tunnelman ...niin ulos kuin sisäänkin....
    Ja kuvat todella kertoo kaiken...kauniin...
    Mukavaa syys-sunnuntaita!
    (meillä +2...hyväilma lopetella syyshommia,ulkosallla..hah´´eituu hiki eikä oo inisiäitä korvan juuressa:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Liisa.
      Minä kans tykkään kuvata joutsenia niin uidessa kuin muutenki ja perhepotretti onkin nyt ollunna suosittu kuvauskohde,olen intohimoinen kuvaaja luonto ja eläimet ne kuuluu mun himoihin <3

      Kiitos samoin sinulle syksyistä sunnuntai päivää!

      Poista

tervetuloa vierailulle omaan maaseutuelämään,pienikin vilkasu auttaa,kiitos.